Re: Översättning av RMS: Personal Data Safe

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tis Apr 10 22:01:58 CEST 2018

On 2018-04-10 20:57, Tomas Nordin wrote:

> Kan man skriva förslag i gränssnittet på webben och trycka på Suggest,
> eller hur funkar det? Annars kan jag skicka via listan här om jag hittar
> något, men jag blev nyfiken, har inte sett det där Weblate förut.

Ja, det går bra att skicka förslag, så kan jag acceptera dem. Skapar man
en användare kan man även spara ändringar direkt.

Här finns även den samlade översätta texten om du vill se hur
sammanhanget ser ut:
https://gitlab.com/pin-no/rms-personal-data-safe/blob/master/A_radical_proposal_to_keep_your_personal_data_safe.sv.md

Börjar för övrigt fundera på om han även på svenska ska kallas
"president" för FSF, eller om ordförande blir bättre.