sysstat-12.1.4 (100%) by Göran Uddeborg

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Tors Apr 18 23:27:45 CEST 2019

Sebastian Rasmussen:
> Vänta nu lite... Gjorde vi dubbeljobb eller gjorde jag något galet som
> du rättade?
> Eller har jag stulit ett paket för dig? I så fall var det inte avsiktligen. :)

Här är något konstigt!  Jag fick den oöversatta filen skickad till
mig.  Det får jag eftersom jag har "autosend" påslaget, när det kommer
uppdateringar till MINA paket.  Alltså antog jag att det var mitt, och
översatte utan att kontrollera.  (Jag ser också när jag tittar att jag
har översatt det tidigare.)

Men på sajten ser jag mycket riktigt att du står som "assigned
translator".  Då borde jag alltså inte fått paketet skickat till mig.

Jag får nog fråga Benno om det här.

Så ja, vi råkade nog göra dubbelarbete.  Tur att det var väldigt få
meddelanden i uppdateringen! :-)