Re: Vi behöver en ny listserver!

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Fre May 1 20:04:10 CEST 2020

Hejsan tp-sv!

> Idag kom beskedet från SIS att de kommer stänga av vår listserver på
> söndag den 3 maj.

Vi kan ju inte stå utan sändlista, så jag har pratat med Göran Uddeborg som
är adminstratör för tp-sv om att sätta upp en (åtminstone tillfällig) sändlista
på Sourceforge. Han var tacksam för initiativet, så idag har jag gjort mitt
bästa för att sätta upp en sändlista på Sourceforge så som en del andra
översättningsgrupper har gjort. Därför blir både jag själv och Göran
administratörer på denna nya lista: tp-sv-list at lists.sourceforge.net

Göran bistod med listan över prenumeranter på denna existerande sändlista,
men inte ens som listadministratör hos Sourceforge får man lov att lägga till
andras e-postadresser till en ny sändlista. Därför blir det enklast om ni själva
matar in era e-postadresser på webbsidan nedan för att säkerställa att ni
följer med över till den nya listan: