Re: Översättning av gnome-builder

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sön Sep 18 21:32:58 CEST 2016

Den 2016-09-17 kl. 14:41, skrev Sebastian Rasmussen:
> När det är tyfon sitter man inomhus…

> Varför inte ” här? Kommentaren verkar inte indikera att det är gschema..?

Här gjorde jag bara ett konservativt val för säkerhets skull eftersom
jag inte tittat närmare på visste hur värdet användes. En närmare koll
visade att strängen visst avhandlade ett gschema-värde i alla fall:
https://git.gnome.org/browse/gnome-builder/diff/?id=aeb41899e93c3635af5a1ed5a20d563fb15e4e40

> Eller blanksteg? Jag föredrog själv tidigare mellanslag, men har lagt mig
> till med blanksteg efter att jag gick med i tp-sv!

Bra påpekande! Ser att det fanns blanksteg i texten sedan tidigare, så
ändrar nu för att vara konsekvent.

> Men mer än så hittade jag inte. :)

Tack för granskningen!