Hjälpen för gnome-system-monitor redo för granskning

Isak Östlund translate at catnip.nu
Sat May 13 14:00:52 CEST 2017

https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-system-monitor/master/help/sv

Översättning av hjälpen för gnome-system-monitor är mestadels färdig nu
och redo för granskning. Det är en sträng kvar som jag överlåter till
någon mer kunnig. Jag blev inte nöjd med mina försök.

Jag kan inte längre kompilera hjälpfilen för att testa. Make klagar
plötsligt på en sträng som inte har ändrats. Men det såg mestadels bra
ut i går.

Ta gärna en extra titt på översättningen av "These are plotted against
time". Jag vet inte alls om den är korrekt översatt då jag fick pussla
ihop den utifrån liknande översättningar som jag hittade i webbens
diverse vrår.