Cockpit

Erik Sköldås er.sk at telia.com
Ons Dec 26 18:39:30 CET 2018

Tittade igenom och funderade lite på

msgid "Apply"
msgstr "Lägg på"

#: pkg/packagekit/autoupdates.jsx:303
msgid "Apply all updates"
msgstr "Lägg på alla uppdateringar"

#: pkg/packagekit/autoupdates.jsx:304
msgid "Apply security updates"
msgstr "Lägg på säkerhetsuppdateringar"

#: pkg/selinux/setroubleshoot-view.jsx:112
msgid "Apply this solution"
msgstr "Lägg på denna lösning"

#: pkg/selinux/setroubleshoot-view.jsx:87
msgid "Applying solution..."
msgstr "Lägger på lösning …"

#: pkg/packagekit/updates.jsx:42
msgid "Applying updates"
msgstr "Lägger på uppdateringar"

#: pkg/packagekit/updates.jsx:44
msgid "Applying updates failed"
msgstr "Att lägga på uppdateringar misslyckades"

vet nu inte hur det ser ut i översättningen men borde inte "Apply"
översättas med "tillämpa" eller "använda."

En tanke bara

Såg att du längre ner i översättningen hade

msgid "Token"
msgstr "Symbol"

Vilket jag har funderat på hur jag skulle översätta för min egen
översättning, såg att den oftast översätts med "Token", vilket inte
säger så mycket.
Så din översättning tänkte jag knycka,  tack Göran.

/Erik