Vi behöver en ny listserver!

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Sat May 2 10:00:54 CEST 2020

Sebastian Rasmussen:
> Vi kan ju inte stå utan sändlista, så jag har pratat med Göran Uddeborg som
> är adminstratör för tp-sv om att sätta upp en (åtminstone tillfällig) sändlista
> på Sourceforge. Han var tacksam för initiativet, så idag har jag gjort mitt
> bästa för att sätta upp en sändlista på Sourceforge så som en del andra
> översättningsgrupper har gjort. Därför blir både jag själv och Göran
> administratörer på denna nya lista: tp-sv-list at lists.sourceforge.net

Ja, stort tack Sebastian för din insats!

Eftersom det nu bara är timmar eller kanske ett dygn kvar tills den
gamla listan går ner är det dags att be TP-koordinatorn att ändra vart
officiella brev till listan skall gå.  När han har ändrat kommer det
alltså inte att dyka upp något mer av den sorten via
tp-sv at listor.tp-sv.se, utan de kommer komma via
tp-sv-list at lists.sourceforge.net.  Han brukar vara ganska snabb, men
gör väl som vi andra saker på frivillig basis, så man vet aldrig så
här under en helg.  "You have been warned!" :-)