Re: Vi behöver en ny listserver!

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sat May 2 15:01:19 CEST 2020

> Det arkivet innehåller bara ett meddelande än så länge, vilket får mig
> att undra om det fungerar. Kanske en viss eftersläpning hos SourceForge...

Nu finns det åtminstone tre meddelanden, inklusive ditt.
Eftersom vi inte har någon annan lista så får vi hålla till godo.
Annars får vi flytta en gång till. :)

> En annan sak: Finns det planer på att importera det befintliga
> listarkivet till SourceForge? (Går det?)

Det vet jag inte om det är möjligt. Jag har sparat ner en kopia av både
arkivet från 1995-2013 och från 2013-202 lokalt här. Med lite tur kan vi
be Göran placera kopior av båda dessa på tp-sv.se.