Network manager applet

Påvel Nicklasson pavel223344 at gmail.com
Sön Apr 20 14:55:44 CEST 2014

Har kompletterat Network Manager Applet, Master och aktuell version (nästan
likadana).
https://l10n.gnome.org/vertimus/network-manager-applet/nma-0-9-8/po/sv
https://l10n.gnome.org/vertimus/91/81/112

Jag är litet tveksam på några facktermer. "Bonded network" har jag översatt
till "trådbundet nätverk". Det blir då samma översättning som för "Ethernet
network". Är "Bonded network" ett speciellt sorts nätverk? Vad heter det i
så fall på svenska? Kanske borde man översätta till "bundet nätverk", men
vad är i så fall det, jag tror inte jag hört en sådan svensk term.

Filerna är i stort sett identiska och jag har översatt dem parallellt. Det
bör räcka att granska master-filen så ändrar jag i båda. Hoppas någon har
tid och lust!