Network manager applet

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sön Apr 27 23:42:52 CEST 2014

On 2014-04-27 08:49, Påvel Nicklasson wrote:
> Tack för kommentarerna!
> Round-robin = fras hittade jag långt ner i ett lexikon och eftersom
> allt som är tryckt är sant tänkte jag inte mer på det. Köper dock att
> det kan stå oöversatt.
> Jag har laddat upp en justerad 0.98 fil.
Ser bra ut. Senaste GIMP-översättningen såg också bra ut.
> Kanske gjorde jag tokigt som gav mig på Masterfilen? Den är ju under
> utveckling och det kommer säkert att bli ändringar i strängarna. Det
> kanske bara är dumt att lägga upp en översättning innan den har frysts
> till nästa stabila version? Kanske är det bättre att jag sparar
> översättningen till dess?
Det är upp till dig hur du vill göra. Själv kommer jag sikta på
master-filer för att översätta så många strängar som möjligt i en modul
så tidigt som möjligt. Kommer säkert att få gå tillbaka och komplettera
på en hel del ställen framöver, men det kommer förhoppningsvis att vara
mer hanterliga storlekar på översättningarna då.