HotSSH

Åke Engelbrektson eson57 at gmail.com
Tis Dec 9 09:03:44 CET 2014

Den po-fil Gunnar länkar till, verkar höra till Secure Shell, inte
HotSSH. Den verkar förövrigt inte fungera i Secure Shell heller.
Vad jag kan se så är den befintliga mo-filen (hotssh.mo), som kom med
distributionspaketet, en tidigare översättning av Daniel Nylander.
Visserligen utdaterad, men den finns inte på
https://l10n.gnome.org/vertimus/hotssh/master/po/sv och den fungerar
inte i program-gui.
Någon som känner sig mer hemma i systemet, än jag, får gärna bena ut det
här.

//Åke