Översättning av grilo

Marcus Lundblad ml at update.uu.se
Fre Feb 28 10:41:48 CET 2014

tis 2014-02-18 klockan 23:47 +0100 skrev Marcus Lundblad:

> Ja, attrapp kan ju faktisk fungera rätt bra.
> Jag ska fundera lite mer på det och se hur det ser ut på plats.
> Tack för tipset!

Har laddat upp en uppdatera översättning med begreppet "attrapp" i
stället för mock.

Länkar till damned lies och uppdaterad fil med merge:

https://l10n.gnome.org/vertimus/grilo/master/po/sv
https://l10n.gnome.org/media/upload/grilo-master-po-sv-490543_1.po
https://l10n.gnome.org/media/upload/grilo-master-po-sv-490543_1.merged.po

//Marcus