Översättning av Geary master

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Tis Mars 25 17:08:47 CET 2014

Mattias Eriksson:
> Fundering, hur ser arbetsflödet ut nu när översättningen börjar bli färdig?

I fallet Gnome så måste någon skicka in den via webbgränssnittet.
Såvitt jag vet är jag är den enda aktiva inom svenska Gnome för
närvarande med den rättigheten.  Och jag kommer skicka in när
diskussionen avstannat.  (Jag har satt en påminnare så att jag inte
skall glömma av det.)

Men det var ju bara några dagar sedan du och Anders hade diskussioner
i sak, så jag tänkte vänta lite till innan jag gör det.