Översättning av BOINC Client samt Manager

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Sön May 4 11:57:22 CEST 2014

Hej!
Jag har översatt BOINC Client samt BOINC Manager (se
https://boinc.berkeley.edu/ om du inte vet vad det är).

Det fanns ingen befintlig översättning, och därmed är allt nyöversatt.
Tacksam för kommentarer och förbättringsförslag,
speciellt då man i en nyöversättning alltid får ta beslut om en del
termer (Kallar jag alltid ”work” för jobb eller arbete - och så vidare).

Bifogar en zip-fil med de båda PO-filerna.

Jag hittade också en del buggar vad gällde språkpaketeringen av BOINC -
dessa är rapporterade uppströms.
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/boinc/+bug/1315614
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/boinc/+bug/1315616

--