GIMP Plugins

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sön May 11 13:50:47 CEST 2014

On 2014-05-11 13:33, Påvel Nicklasson wrote:
> Nu har jag fixat till filen. Men jag kan, som det verkar, inte ladda
> upp den. Filen står som reserverad för korrekturläsning, kan det bero
> på det? Alternativt är det söndag och erfarenhetsmässigt brukar många
> system krångla på söndagar (backuper etc som körs). Kanske räcker det
> med att jag försöker imorgon igen?

Du stöter nog på samma problem i morgon, men du kan lägga till filen som
en bilaga till en kommentar. Sedan är det som jag förstår upp till Göran
att välja rätt fil då det förs vidare i systemet. Översättningssystemet
har som synes vissa delar som inte är självklara, så man får pröva sig
fram litegrann...