Fullständig översättning av gnome-user-docs

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Okt 5 15:31:48 CEST 2014

Hej tp-sv!

Vad kul att GNOME 3.14 blev så bra översatt till svenska.
Bra jobbat allihop! :)

Jag råkar veta att det ska släppas en uppdateringsversion till
3.14 i mitten på november, så jag hoppas att gnome-user-docs
kommer med då. Men för att komma dit måste ni nu få något att bita i:

https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-user-docs/master/gnome-help/sv

Jag har nu slutfört översättningen. Denna är _lång_, så jag
hade uppskattat om de som granskar skickar mig kommentarer
lite då och då. Om ni sitter på kommentarerna tills ni är klara
så finns det överhängande risk för att jag redan rättat felet
eller att någon annan kommenterat på det innan jag får just
din kommentar.