Re: Fullständig översättning av gnome-user-docs

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Okt 5 18:53:12 CEST 2014

> Men jag undrar om du inte överskattat tidsfristen till uppdateringen på
> 3.14? Enligt https://wiki.gnome.org/ThreePointThirteen så verkar
> deadline för tar-filer till Gnome 3.14.1 vara måndag 13 oktober, d.v.s
> om 8 dagar.

Jag siktade på 3.14.2, som enligt utvecklarna som pillrar med
gnome-user-docs och hänger på #docs på irc.gnome.org är ämnad att
släppas i mitten på November.

Min önskning var att vara klar till 3.14, men det var inte realistiskt att
hinna med granskning då. Och jag håller med dig att 3.14.1 inte heller
är realistiskt. Tyvärr klarade jag inte det snabbare än så här, så om
det inte blir en 3.14.2 som de pratade om så får jag försöka putsa på
den när den engelska förlagan förändras och hoppas på att få med det
i 3.16 när det nu är.