SV: Re: Kompletterat gnome-shell

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tis Sep 9 21:08:31 CEST 2014

Ändringarna ser bra ut, men är fortfarande kvar en sträng där jag tycker att ordet  "visas" kan flyttas så det ligger före "endast". (Rad 243-244)

Med vänlig hälsning,
Anders Jonsson

sön 2014-09-07 klockan 23:28 +0200 skrev Anders Jonsson <anders.jonsson at norsjovallen.se>:

Keybinding that pauses and resumes all running tweens, for debugging
purposes
Tangentbordsgenväg som pausar och återupptar alla ”tweens”, i
felsökningssyfte

Keybinding har översatts till "Tangentbindning" i strängarna högre upp.

För att knyta an till diskussionen kring genvägar, så ändrade jag här alla tangentbindning till just snabbtangent, då jag tyckte det passade bättre i denna kontext. Just här var det dock keybindings som var original och det är inte nödvändigtvis snabbtangenter, här var det dock det som bindningarna avsåg.

//Snaggen