Komplettering av cogl

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Fre Sep 19 00:11:15 CEST 2014

> Bara en bokstavs ändring nu, sen ska jag sluta vara tjatig

JA, _äntligen_!
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/221308/221246/0/

> (för den här gången).

För när jag laddar upp nästa översättning önskar jag nämligen
att få kommentarer från dig igen som påpekar felen jag gör. :)

Förresten, buffert må vara ett en vanligare stavning på svenska
men jag har själv aldrig egentligen använt den utan bara använt
buffer. Så risken är överhängade för att jag reflexmässigt skriver
buffer istället för buffert. Men det går kanske att lära gamla hundar
att sitta, så vi får se om det går att träna mig. Jag väntar själv med
spänning…