Små kompletteringar inför Gnome 3.16.1

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sat Apr 11 11:05:45 CEST 2015

Hej,
har ingen tid för större översättningar nu, men passade på att komplettera några moduler med små ändringar innan deadline för Gnome 3.16.1 på måndag. Största frågetecknet var översättning på "control center" för gnome-control-center. Har tidigare översatts antingen kontrollcenter eller kontrollpanel i andra översättningar. Av dessa valde jag kontrollpanel.

Ett dussintal strängar har ändrats, och om någon har några kommentarer är det uppskattat, men i så fall får de gärna komma snabbt. Jag planerar att skicka in ändringarna i morgon söndag på eftermiddagen så de hinner in till deadline.

Diffar mot tidigare översättningar:
gnome-user-docs:https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/252782/0/0/
library-web:https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/252784/0/0/
folks: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/252758/0/0/