Hemsidan omformaterad till docbook

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Mon Apr 27 19:59:34 CEST 2015

> )
>
> Jag TROR inte jag gjort sönder något.  Men om någon känner för att
> göra en ny/extra genomläsning och se att det fortfarande verkar
> vettigt är ni välkomna.  (Man kan som sagt hitta avsnitt som behöver
> uppdateras rent innehållsmässigt på samma gång!:-))

Gjorde ingen genomläsning, men råkade ändå se dessa - under "Ordlista":

Länka gärna till den Gnome-wikisida som vi försöker hålla någorlunda fräsch än till den ännu äldre
incheckade ordlistan.
https://wiki.gnome.org/Swedish/GNOMEOrdlista

Lägg till en länk till Amagama, där man kan söka redan använd terminologi för fri programvara.
https://amagama-live.translatehouse.org/

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson