Komplettering av GNOME 3.20 UI Core och Core Libraries...

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Ons Dec 2 22:40:34 CET 2015

On 2015-11-07 12:06, Sebastian Rasmussen wrote:
> Hej!
>
> Jag gjorde följande småkompletteringar i dessa paketen:
>
> gnome-control-center: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/284995/0/0/

Vissa översättningar är väldigt rörliga såhär mitt i
utvecklingsperioden, så det finns mer ludd nu.

> gnome-shell: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/284998/0/0/

Mer ludd nu.

>eller om det enheter ställts in som associerats med standardadaptern.

Här är det något som inte ser riktigt rätt ut. En möjlighet är att ta
bort "det".

> gdk-pixbuf: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/285001/0/0/

Ser bra ut men börjar fundera på om en frame verkligen ska kallas en ram
i gif-bilder. Min misstanke är att det som avses är en bildruta i
animationen så att "ram" bör ersättas med "bildruta". Fanns några
strängar med ramar sedan tidigare.

> Som vanligt har jag säkert missat något, så det är bra om någon tar en
> extra kik.

Övriga två såg bra ut och hade inte fått några ändringar, så skickade in
dem.