freedink-108.2 (100%) by Sebastian Rasmussen

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Dec 27 00:14:17 CET 2015

> God jul och gott nytt år!

God fortsättning!

> "Fel" om man vill följa GNOME-terminologin, sen kommer jag ihåg att jag
> läst någonstans att "Skicka synpunkter på översättningen till
> <tp-sv at listor.tp-sv.se>." är den föredragna varianten av den andra raden
> eftersom vi då ber om synpunkter utan att antyda att det finns fel i
> översättningen.

Åtgärdat: http://paste.openstack.org/compare/482732/482666/
Vi missade båda felstavningen "Avändning", men jag tycker nästan
att det är ett alldeles för bra ord för att inte finnas i bruk. Kanske kan
användas för händelsen som inträffar när man åker pulka och pulkan
sticker åt ett håll och man själv åt ett annat?

> Är du äker på det? :-)

De slinter! Hela tiden! Jaja, de skriver ju relativt mycket så det är nog
en ganska låg felprocent i vilket fall. :)