anubis-4.2 (100%) by Sebastian Rasmussen

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Dec 27 00:23:41 CET 2015

> Ok, då kommer kommentarerna här:

Utmärkt! Fixade: http://paste.openstack.org/compare/482733/480275/

>>Mottagardadress
> "Mottagaradress"

Som jag letade innan jag fattade detta!
Du har hittat ett fel i de gamla översättningssträngarna som är
utkommenterade. Jag har valt att grep:a bort '^#~' när jag kör
pofilter och filtrerar enligt ditt skript för annars får man sådana
här luringar. Åh, och idag lyckades jag reda ut att enchant förväntar
sig användarens lokala ordlista i ~/.enchant/myspell/sv.dic vilket
kan vara bra att känna till.

> Verkar handla om värdet n vid RSA-kryptering så jag tror "Modulo" skulle
> vara ett bättre alternativ.

Ja, det håller jag med om. Det kör vi på, precis som i övriga kommentarer.