libgphoto2-2.5.9 (100%) by Sebastian Rasmussen

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Dec 27 17:13:36 CET 2015

> The TP-robot is happy to announce the presence of a new PO file:
>     http://translationproject.org/PO-files/sv/libgphoto2-2.5.9.sv.po
> All of its 2370 messages have been translated.

Och avslutningsvis den största filen. Den innehåller en hel del
terminologi rörandes fotografering som jag är ganska osäker på, t.ex.
bracketing vs. gaffling. Jag hamnade också i tveksamheter kring orden
korrupt/korrumperat, men hittade följande artikel som verkade förorda
det förstnämnda ordet
http://www.svd.se/forskjutningar-i-ords-betydelser.

Den här kräver tålamod för att granska (det krävdes definitivt tålamod
för att översätta den…):
http://paste.openstack.org/compare/482739/482738/