Mines-Help

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Fre Feb 6 23:24:48 CET 2015

On 2015-02-06 18:52, Erik sköldås wrote:
> Har justerat de återstående felen i Mines Help.
> Tror att jag fick med allt.
>

> Diff filen:

> Erik

Tack för att du haft tålamod med mina synpunkter. Nu är vi väldigt nära,
två små saker så är översättningen klar att skickas in sedan.

I översättningen är det nu bara ett tecken kvar som jag säger något om:

Rad 310:

 >"säker\" -flaggor</gui>

Här är det ett mellanslag före bindestrecket som bör tas bort, sen är
det bra.

Ser sedan en sak till utanför själva översättningen. E-postadressen i
raden "Language-team" i början på filen har försvunnit. Den kan vara bra
att ha kvar om någon har synpunkter på översättningen. Den raden brukar
oftast se ut som nedan i de svenska Gnome-översättningarna:

"Language-Team: Swedish <tp-sv at listor.tp-sv.se>\n"