Tillbaka...

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Sat Jan 24 16:12:10 CET 2015

> Hej!
>
> Tänkte bara nämna att jag nu hittat tillbaka hit.
> Mitt jobb råkade ta över mitt liv ett tag, men nu
> har jag tid och snart ork att hjälpa till lite igen.
> Har något väsentligt hänt sedan sist? :)

Toppen! Nä, som vanligt. Det har rullat på, sakta men säkert.
Gnome 3.16 ska väl komma i mars, så det vore ju kul om vi kunde närma oss de magiska 100% någongång.
Har själv börjat att översätta lite dokumentation till programmen också, men det är betydligt långsammare än att översätta
ett program. Som du säkert vet efter gnome-docs:)

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson