Gnome-mahjong-help

Erik sköldås Erik.skoldas at telia.com
Sön Jan 25 22:09:09 CET 2015

Då har jag rättad filen på dessa punkter.
granskade den via Virtaal och hittade några  missade avslutande punkter
samt något mellanslag för mycket.

Däremot så upptäckte jag efter att jag laddat upp filen att den även har
sparat mitt datornamn istället för mitt namn under
"Translators"

>  Translators:
>
> 	6 	# Erik Sköldås <erik.skoldas at tele2.se>, 2014
> 	5 	# Erik Sköldås <erik.skoldas at tele2.se>, 2014
>
> 	7 	# Josef Andersson <josef.andersson at fripost.org>, 2015.
> 	6 	# Josef Andersson <josef.andersson at fripost.org>, 2015.
> <https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/234479/234151/0/#difflib_chg_to263__2>

> <https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/234479/234151/0/#difflib_chg_to263__2>
> 	7 	# qaz <erik.skoldas at tele2.se>, 2015.

Bör jag ändra på detta eller är det utan betydelse?

Erik Sköldås