Gnome-mahjong-help

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors Jan 29 00:14:57 CET 2015

On 2015-01-26 19:27, Erik sköldås wrote:
> Tackar för rättelsen, ny bilaga uppladdad.
>
> Däremot så kunde jag inte se att någon sträng skulle vara luddig.
>
> Diff listan:
>
> Erik

Det är lätt att missa då strängar tillkommer. För varje po-fil man
lägger upp på damned lies skapas det också en fil med "merged" i
filnamnet. Denna fil innehåller även nya och ändrade strängar om det
tillkommit såna sedan den upplagda filen skapades. Där kan man kolla om
någon påpekar att det tillkommit strängar.

Om du tittar på de nedersta filerna med "merged" i namnet på
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-mahjongg/master/help/sv samt
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-mines/master/po/sv så kan du se
att det finns oöversatta strängar. (1 luddig i gnome-mahjongg, 2 luddiga
och 4 oöversatta i gnome-mines)