spotmachine-0.3.2 (100%) by Sebastian Rasmussen

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Mon Nov 16 15:34:38 CET 2015

On 2015-11-15 12:31, Sebastian Rasmussen wrote:
> Detta är en helt ny, något längre, översättning:
> http://paste.openstack.org/compare/478906/478905/
>
> Tacksamt tas, som vanligt, kommentarer emot! :)
>
>  / Sebastian

Intressant med mer udda program. Då vet jag vad man kan använda om man
ska spela upp reklamjinglar på olika tider. Mina små synpunkter på
översättningen:

>Om t.ex. bara “onsdag“

Som i ccide och dos2unix så ser citattecknen ut som 66 snarare än 99 i
alla strängar. "”" är det rätta tecknet.

>Available spots
>Tillgängliga platser

"Spots" översätts till jinglar i övriga strängar.

># Correct into your language and name
>Translated into English by Thomas Pryds
>Översatt till Engelska av Thomas Pryds

Som kommentaren ovan säger, ändra till ditt eget namn och språk, fast
liten bokstav i språknamn på svenska.