Komplettering av alla luddiga översättningar i GNOME:s apps-kategori

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Nov 22 21:51:49 CET 2015

Hej!

Jag fick spatt när jag tittade på l10.gnome.org i Apps-kategorin och
tyckte att jag nog skulle kunna fixa så att det inte fanns så mycket
utestående ludd där. Därför kommer då här ett gäng kompletteringar där
kommentarer som vanligt tacksamt tas emot.

För dig som har 5 minuter:
epiphany: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/288062/0/0/
gedit: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/288068/0/0/
gnome-boxes: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/288070/0/0/
gnome-characters: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/288072/0/0/
gnome-software: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/288076/0/0/
nautilus: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/288078/0/0/
rygel: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/288082/0/0/
vinagre: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/288084/0/0/

För dig som har 10 minuter:
polari: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/288080/0/0/
gedit: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/288074/0/0/

För dig som har en halvtimme:
evolution: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/288065/0/0/
"Completed date" --> "Datum för genomförande", men borde detta inte
vara "Avslutningsdatum" eller liknande? Dvs. datum för när ett
flerdagars evenemang i kalendern tar slut. Eller har jag missförstått?