Granskning av easytag-master-po-sv-476530.po 100%

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors Nov 26 11:07:32 CET 2015

On 2015-10-06 22:57, Marcus Gisslén wrote:
> Tack för granskningen.
>
> Har ändrat efter förslag. Några var redan ändrade i min fil och en del
> hittade jag i texterna längst ner som är hashtaggade och inte i bruk
> så de bryr jag mig inte om.
> Däremot såg jag att filen hade uppdateras när jag laddade upp mina
> ändringar så det blev 8 strängar till och en ny uppladdning.

Tack för din översättning. Jag gjorde några små korrigeringar och
översättningen är enligt mig klar för insändning. Ändrade även det
utkommenterade mest för att pofilter även stavningskontrollerar dem, så
det blir mindre irrelevanta träffar nästa gång den kommer upp för
översättning.

Diff: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/288675/280729/0/