Komplettinger av getting started with gnome

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Okt 11 23:09:54 CEST 2015

> Tack för översättningen, det var lite ludd kvar som jag kompletterat. Gjorde
> sedan två tids/datumändringar så stilen är som i det svenska gränssnittet
> (Stockholm som tidszon, tid på formen "1 september 2015").

Attans, jag lyckas alltid, alltid få fel på datumformaten. :(
Tack!

> Diff: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/280963/279745/0/
> Skickar in denna översättning senare under veckan så hinner den med till
> deadline för GNOME 3.18.1 på måndag.

Alright, jag kunde inte kolla på den längre, så jag antar att den är
inskickad redan. Jag var på utflykt till Linuxcon i Dublin och råkade
på Göran Uddeborg
där (ibland är det praktiskt med relativt unika namn!) så jag har inte
varit så uppmärksam på denna listan.