grep-2.21.78 (100%) by Anders Jonsson

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Ons Okt 21 21:13:25 CEST 2015

> Två strängar till. Se diff för ändringar.

På något sätt känns det som om det hade varit smidigt om det fanns ett
granskningsverktyg i stil med Förbannade lögner för de översättningar
som är på väg att skickas till TP-Robot. Den känslan fick jag åtminstone
när jag skickade iväg dos2unix för första för länge sedan. Då minns jag
att jag hittade paste.debian.net som förstår .pot-formatet, men där
saknade jag funktionen där man kan se skillnader mellan olika revisioner.
Den senare funktionaliteten finns på pastebin.com, men de förstår inte
.pot-format så det blir inte så snyggt formatterat.

Är det någon av er som kan perl bra nog för att lägga till funktionalitet i
https://github.com/formorer/paste.pl som paste.debian.net använder sig
av så att man kan ladda upp revisioner av filer och sedan se skillnaderna
mellan dem? Det känns som om det hade varit en utmärkt lösning för just
detta användningsfallet. Vad tycker ni?

Din diff ser för övrigt bra ut. :)