solfege-3.22.1-pre1 (100%) by Josef Andersson

Patrik Sonestad patrik.sonestad at ht.lu.se
Mon Apr 25 19:56:26 CEST 2016

Hej!

Jag har 3 terminer musikvetenskap och kan mycket väl tänka mig hjälpa till med det :-)
Jag har dock aldrig lyckats förstå mig på exakt hur sjutton man gör, mer än launchpad på webben!
Dessutom har jag väl inga behörigheter att granska.
Om någon kunde peka mig på lite dokumentation så kan jag kasta mig över det.
Vi här i skåne är ju vana vid ”dim(m)a-(c)kord”…

//P