libreport

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Tis Aug 23 10:23:47 CEST 2016

Arve Eriksson:
> "”{0}” måste ägas av abrt.  Kör ”# chown -R abrt.abrt . . ."

Den här kommentaren förstod jag inte.  Vad är det jag skall ändra,
menar du?

> "Behandlingen av problemet misslyckades.  Detta kan bero på många saker
> men "
> Dubbelt blanksteg efter punkten. Dubbla blanksteg förekommer ett antal
> gånger till.

Det är avsiktligt.  Jag fick en gång lära mig att det skall vara
dubbla mellanslag mellan meningar i maskinskriven text.  Jag vet inte
om regeln helt försvunnit idag, men den sitter i.

Jag tackar så mycket för granskningen!  Bortsett från ovanstående har
jag uppdaterat.  Både de rena felen, och dina förslag på stilmässiga
förbättringar.