New: denemo-2.0.2-rc1 (0%, 5409 untranslated)

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Fre Jan 15 00:29:49 CET 2016

On 2016-01-14 21:57, Sebastian Rasmussen wrote:
> [...]
> Ingen av dess 5409 strängar har översatts, varför gör detta TP-roboten
> _glad_?! Borde den inte vara ledsen?

Det är pot-filen den är glad över ;-) Po-filernas tillstånd är en annan sak.

>  Nåja, det verkar vara ett program
> för att skapa notblad, så jag kan tro att den som översätter lilypond kanske
> känner terminologin bra nog för att ge sig på denemo också. Eller? :)
>
>  / Sebastian

Blev tvungen att kolla så det inte var jag som rört den sist innan jag
håller med om något här, men jag var oskyldig. Ser att Lilyponds svenska
översättning inte har rörts sen 2003, så det finns alla möjligheter för
den musikintresserade att göra en skillnad för dessa två program.