Re: Komplettering av reserverade GNOME-paket…

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sön Jan 31 18:31:15 CET 2016

On 2016-01-31 15:44, Sebastian Rasmussen wrote:
> Dina kommentarer är nu åtgärdade och jag passade på att fixa ett
> gäng citattecken av snitt \" samtidigt:
>
> Tack för granskningen förresten! Idag blev det söndagssammarbete. :)

Strängarna där det ibland handlade om "var x minut" och ibland "x
minut(er) före" var svåra att beskriva, så jag gör som Piff och Puff på
julafton och visar hur granen kan huggas istället för att skriva om det.

Diff: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/295478/295473/0/

Om detta ser bra ut för dig är jag redo skicka in denna.