skribilo-0.9.2.64 (100%) by Sebastian Rasmussen

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tis Mars 1 21:57:10 CET 2016

Den 2016-02-29 kl. 18:04, skrev Anders Jonsson:
> Just då du började tro att du var säker så kommer det en granskning även
> på denna:

En liten sak till. Jag frågade utvecklaren vad som gick att översätta
och inte i strängen "file, start/stop, and definition cannot be combined
with body", och har nu fått en översättningskommentar tillagd:
http://git.savannah.gnu.org/cgit/skribilo.git/commit/?id=dfcdee7f3ec224cab9bcc6e26a331b725e080043

"file" kan alltså inte översättas i denna.