Granskning av nautilus

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Mars 13 14:08:34 CET 2016

> "Söker endast bland plaster"
> -> Sök ej bland plasterna utan handskar!

Jag hittade den rosa platsflamingon!

Kommentarer och ludd åtgärdat:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/307172/300550/0/

> Nautilus var övrigt min första och då rätt stora översättning som jag
> skickade på granskning till Göran minns jag. 2013/14. Och här man än:)
> Lite närmare 100% idag också!

Ja, jag känner igen känslan jag såg detta mest som ett sätt att bidra till
fri/öppen programvara på ett sätt som inte krävde så mycket anstränging
från min sida. Men jag, och förmodligen även du, inser nu att de riktigt stora
översättningarna kräver ett ganska stort engagemang trots allt…
Nåväl, jag uppskattar att du hänger kvar och översätter.
Tack för ett gott samarbete! :)