Re: Översättningar av niepce, metacity, meld, dasher, gthumb och gnome-flashback

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Ons Mars 30 22:23:39 CEST 2016

Den 2016-03-30 kl. 21:29, skrev Josef Andersson:

> Tackar för titten. Allt rättat efter synpunkter.

> Har ingen stark åsikt om det, men har börjat översätta så efter
> att ha läst ditt tidigare förslag. Känner du för att gå igenom
> och städa upp detta generellt så är det bara att köra på tycker jag.

Ok, då börjar jag med det någon gång framöver.

Det hann tillkomma några en handfull nya strängar just då jag skulle
skicka in, så snabböversatte och skickade in då jag inte tyckte det var
något som var speciellt svårt. Sedan hade jag råkat skriva "översvakare"
i min granskning vilket inte gör sig så bra om man vill ha saker
rättstavade, så ändrade det också.

Diff på mina ändringar:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/303733/303729/1/