Re: Översättning av dokumentation för Seahorse

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sat Sep 24 18:30:50 CEST 2016

> Snyggt jobbat med första översättningen här på listan.
> Dokumentationerna är alltid lite tuffare att ta sig igenom
> p.g.a. textmängd och eftersom det hänvisas till olika saker i programmet -
> men det har du gjort galant. Hoppas vi får se mer översättningar
> av dig.

Det tycker jag också! Därför blev jag lite olycklig när jag såg att
Isak inte haft möjlighet att ro den i hamn helt. Jag fixade de
utstående kommentarerna och hittade några till med hjälp av pofilter.

https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/341206/325721/0/

Däremot behöll jag Isak som senaste översättare för jag gjorde bara
korrigeringarna. :)