Fedora Mediawriter

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Fre Apr 28 21:19:34 CEST 2017

Anders Jonsson:

Här jobbar jag på för att översätta och få ut dokumenten till
granskning, och sedan får jag så fullt upp att jag knappt hinner ta
hand om era förtjänstfulla granskningar.  Nåja, det är ännu några
dagar kvar tills allt skall vara inne, så jag försöker fixa till det
nu.  (Inte för att de alltid verkar ta så hårt på de här tidsgränserna
för Fedoraöversättningar, men ändå.)

> Såg en sak i denna:

> "hämtningsmapp"

Jag tackar för observationen och rättar.