lordsawar-0.3.2-pre3 (100%) by Anders Jonsson

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sat Juli 8 09:10:23 CEST 2017

On 2017-07-07 20:39, Josef Andersson wrote:
> Det såg bra ut! Kul med spel på svenska.
> Bifogar en diff med några få smaksaker, samt en svenskifiering av några stadsnamn. Tog bara det första jag tänkte på när jag läste dem, som
> också lät lite gammeldags och svenskt/fantasy. Använd om du vill.
>
> /Josef

Åke Ohlmarks-klass eller bättre på allt, så det lämpar sig för tryck ;-)

Har använt diffen rätt av med några små stavningsändringar.

Funderade ett tag på om jag skulle använda Blekinges vackraste ortsnamn
Månasken för Moonshine, men Månstrålsta blir bra, så behöver ingen
riktig by känna sig utpekad.