Översättning av Public Money? Public Code! -- undertexter

Tomas Nordin tomasn at posteo.net
Fre Sep 29 22:18:14 CEST 2017

Hej Listan igen

Den svenska översättningen är levande sen några dagar, tjoho, ta gärna
en titt. Om någon kommer över något lurt den vägen är det bara att säga
till så kan jag säkert fixa till en "patch".

Tomas Nordin <tomasn at posteo.net> writes:

> och jag ska göra en pull request. Det finns textning till videon som jag
> ska ge mig på sen och hoppas på en granskning av det lite senare.

Nu har jag översatt undertexterna till videon, granskas gärna:

https://git.fsfe.org/tomnor/website-SE/src/sv-subs/site/static/video-subs/srt

branch sv-subs, om den inte är utcheckad automagiskt. pmpc_sv.srt mot
pmpc_en.srt.

Är det någon som har en klar bild över vad "Streetball" är? Jag hittade
på "Gatubasket", (det är en basketkorg i videon).