[Tp-sv] lynx-2.9.0-dev8 (100%) by Peter Krefting

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Mon Aug 9 22:57:02 CEST 2021

On 2021-08-09 22:22, Translation Project Robot wrote:
> Hello, members of the Swedish team.
>
> The TP-robot is happy to announce the presence of a new PO file:
>
>      https://translationproject.org/PO-files/sv/lynx-2.9.0-dev8.sv.po
>
> All of its 1284 messages have been translated.

Du missade kanske att jag redan skickat in en översättning i förra
veckan på den här :-)

Men fördelen med det är att granskning går jättefort. Bifogar en diff
med skillnader efter att jag tagit bort triviala skillnader mellan våra
översättningar. Min översättning är "före"-varianten i diffen.

Mest avslutande punkter, något stavfel och att "built on %s%s"-strängen
bör vara "byggd på" snarare än "byggd den" eftersom det första %s
motsvarar systemnamnet.

Mvh,
Anders