[Tp-sv] fetchmail-6.4.22.rc1 (100%) by Göran Uddeborg

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Fre Aug 27 22:34:22 CEST 2021

On 2021-08-27 21:42, Translation Project Robot wrote:
> Hello, members of the Swedish team.
>
> The TP-robot is happy to announce the presence of a new PO file:
>
>      https://translationproject.org/PO-files/sv/fetchmail-6.4.22.rc1.sv.po
>
> All of its 745 messages have been translated.

OK, här är vad jag ser sedan sista granskningen:

 >Server permitting, try --ssl instead (see manual).
 >Server tillåter, prova --ssl istället (se manual).

Här är nog den tänkta betydelsen "Prova --ssl istället om servern
tillåter det"

 >CAPA-kommando stöd är dock nödvändigt

Särskrivning, skulle kunna ändra ordningen till "Stöd för CAPA-kommando
är..."

 >Körtidsanvänd SSL-bibliotek %#lx ”%s”

Adjektivet verkar referera till biblioteket, så "Körtidsanvänt".

 >trying to continue.
 >vägrar att fortsätta.

"försöker att fortsätta"

/Anders