[Tp-sv] Ny medlem? och gnucash-diff

Arve Eriksson 031299870 at telia.com
Sön Juli 25 09:28:23 CEST 2021

Ny medlem? Jag har inte heller hört av honom - men jag ser att vi nästan
är grannar. (Jag bor i Järnbrott - samma postort men jag skulle inte
vilja påstå att det kan räknas som samma grannskap.) Se där.

Jag har stångats lite med podiff för att försöka framställa en användbar
diff, och har till sist kommit till rätta med alla syntaxfel som jag
inledningsvis inte blev klok på. Detta är den nya versionen jämfört med
föregående innan jag började, så det är MÅNGA ändringar. Mycket nytt,
men också ett par ändringar av tidigare översättningar. Det kan ha
rasslat förbi en notis om att jag nyligen skickade in den här versionen,
men när jag gick igenom filen för att korrigera formateringen hittade
jag ett par smådetaljer att putsa till. Hoppas få med ett par synpunkter
innan jag gör om det.

Arve Eriksson