[Tp-sv] nano-5.7-pre1 (99%, 1 untranslated) by Josef Andersson

Josef josef.andersson at gmail.com
Sön May 9 08:29:48 CEST 2021

Japp! F.Y.I, Jag använde aldrig dina strängar denna gång, Luna, hade
översatt det redan. Ett tips är att kolla av nästa gång - om projektet
redan står på någon, kanske är jobbet redan gjort, så det inte blir
dubbelt arbete etc.

GnuCash och MuiBase är exempelvis är sådana som jag inte börjat jobba
med, och gärna delar ut till hugade översättare. BFD har jag kommit
rätt långt med igen, kanske borde skicka upp något snart.

/Josef