[Tp-sv] gsasl-1.11.2 (100%) by Luna Jernberg

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors Feb 10 18:57:11 CET 2022

Den 2022-02-10 kl. 14:27, skrev Translation Project Robot:
> Hello, members of the Swedish team.
>
> The TP-robot is happy to announce the presence of a new PO file:
>
>      https://translationproject.org/PO-files/sv/gsasl-1.11.2.sv.po
>
> All of its 101 messages have been translated.

Hittade några saker vid granskning:

 >mekanismsnamn

Foge-s är svårt, så kan inte säga säkert utan att komma på liknande
sammansättningar, men här låter det för mina öron som att mekanismnamn
vore bättre.

+msgid "Client authentication finished (server trusted)...\n"
+msgstr "Klientautentisering avslutat (server betrodd)...\n"

"avslutad" så följer det stilen i liknande strängar.

 >msgid "unsupported --mechanism for --mkpasswd: %s"
 >msgstr "--mechanism stöds in för --mkpasswd: %s"

"stöds inte"

 >GnuTLS server name
 >GnuTLS värdnamn

Server har översatts "server" i alla andra strängar, så kan göra det här
också.